Nederlands English Deutsch

Reserveren & Betalen

Reserveren & Betalen


Hoe maak ik een reservering?
Een reververing kunt u eenvoudig online boeken. U voert de gewenste periode (minimaal 10 nachten) en het aantal gasten in, waardoor de lijst met beschikbare appartementen verschijnt.
Door op de gewenste accommodatie te klikken, krijgt u een overzicht van alle kamerfaciliteiten, een reserveringsoverzicht en de totale kosten.
Door op de link ″Boek Nu″ te klikken, komt u bij het reserveringsgedeelte. Hier vult u de gegevens en eventueel gewenste services in.
Klik op de link ″Reservering Bevestigen″, en uw reservering wordt in behandeling genomen.


Een bevestiging per email
Uw reserveringsaanvraag wordt door ons ontvangen en wij sturen u direct een ontvangstbevestiging per email.
Wij controleren de gegevens en verwerken uw reservering in onze administratie.
Wij sturen u zo spoedig mogelijk via email een bevestiging van uw reservering met alle informatie, inclusief kostenoverzicht en betaalgegevens.
Uw reservering is nu goedgekeurd.


Betaling
Binnen 14 dagen na ontvangst van uw reserveringsbevestiging dient u een aanbetaling over te maken van ca. 15% van de totale kosten.
4 tot 8 weken voor aankomstdatum dient u, binnen 3 dagen na ontvangst van de reserveringsbevestiging, een aanbetaling van ca. 30% van de totale kosten te voldoen,
2 tot 4 weken voor aankomstdatum dient u, binnen 3 dagen na ontvangst van de reserveringsbevestiging, een aanbetaling van ca. 50% van de totale kosten te voldoen.
Binnen 2 weken voor aankomstdatum dient u, binnen 3 dagen na ontvangst van de reserveringsbevestiging, het volledige bedrag te voldoen.
Betaaldata, exacte bedragen en de benodigde bankgegevens staan op de reserveringsbevestiging vermeld.


Identiteitsgegevens
U dient uiterlijk bij aankomst bij de accommodatie op het moment van sleutelafgifte, Xperia Holidays te voorzien van uw volledige adres en paspoort-/identiteitskaart nummer.


Extra kosten
Er zijn geen extra kosten. De totale kosten zijn altijd inclusief energiekosten, WiFi, bedlinnen, handdoeken en eind schoonmaakkosten.


Annulering
De klant kan Xperia Holidays per email verzoeken de reserveringsovereenkomst te annuleren.
Na ontvangst van het annuleringsverzoek zal Xperia Holidays de annulering aan de klant bevestigen, waardoor de annulering definitief is en de accommodatie zal worden vrijgegeven voor verhuur.
Aan het annuleren van de reserveringsovereenkomst zijn eventuele kosten verbonden. De klant is verplicht na annulering van de reserveringsovereenkomst de volgende reserveringskosten te betalen:

In geval van annuleren tot 12 weken voor aanvang van de gereserveerde periode, zijn er geen kosten aan verbonden.
In geval van annuleren van 8 tot 12 weken voor aanvang van de gereserveerde periode, zal een bedrag van ca. 15% van de totale kosten in rekening worden gebracht.

In geval van annuleren van 4 tot 8 weken voor aanvang van de gereserveerde periode, zal een bedrag van ca. 30% van de totale kosten in rekening worden gebracht.
In geval van annuleren van 2 tot 4 weken voor aanvang van de gereserveerde periode, zal een bedrag van ca. 50% van de totale kosten in rekening worden gebracht.
In geval van annuleren binnen 2 weken voor aanvang van de gereserveerde periode, zal het volledig overeengekomen bedrag in rekening worden gebracht.

 

Geniet van het bruisende leven aan de Turkse Riviera met Xperia Holidays
Bekijk al onze appartementen